GY.I.K.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK)
Mennyi tárcsa fér fel a rúdra?
A rúd egyik oldalára legfeljebb 7 db 20 kg-os tárcsa + a leszorító fér rá. Azaz 300 kg-ig tudsz egy rudat felszerelni csak 20 kg-os tárcsákból. Ha ez alapján elakadnál, hogy a többi tárcsából mennyi férne fel, akkor nézd meg a tárcsák méreteit a “Mennyi súly fér a rúdra?” résznél, vagy keress minket bizalommal és segítünk!
Mi jár minden rendeléshez?
Minden alap megrendeléshez (BASIC) tartozik egy mini rúd, egy súlyzóállvány, 2 darab 20 kg-os tárcsa és két darab leszorító. Ráadásul minden rendelés szállítása ingyenes!
Miből készült a MINI TROPHY?
Maga a rúd rozsdamentes acélból van megmunkálva, míg a tárcsák és a leszorítók műgyantából készülnek. Az állványt pedig plexiből gyártjuk.
Milyen nehéz a MINI TROPHY?
Elég nehéz! Maga a rúd 21 grammot nyom. Viszonyításképp egy pár 20 kg súlyú tárcsa pedig 16 gramm (1 db = 8g).
Testre szabható a MINI TROPHY?
A MINI TROPHY egyetlen testreszabható eleme egyelőre a megrendelt súlytárcsák mennyisége. A tárcsákon lévő szöveg és a gravírozott plexi állvány nem testreszabható (még!).
Mi a garanciapolitika?
A garanciális szabályzatunk 14 napos, hacsak másképp nem rendelkezünk, és a megrendelés megérkezésének napján kezdődik.
Tudtok szállítani más országokba is?
Jelenleg csak Magyarország területére szállítunk. Ha rendelést adsz le, és probléma merül fel a címeddel kapcsolatban, akkor kérjük vedd fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot és a problémát megoldjuk.
Mikor lesz a rendelésem kiszállítva?
A megrendelése a szállítási szabályzatunknak megfelelően kerül kiszállításra. E-mailben kapni fogsz egy megerősítést a szállítással kapcsolatban, amely tartalmazza a nyomon követési linket..
Mikor érkezik meg a rendelésem?
A megrendelések megérkezésének jelenlegi átlaga körülbelül 8-10 munkanap. Bár a legtöbb megrendelés hamarabb megérkezik, előfordulhatnak kisebb késések, ha szokatlanul nagy mennyiségű megrendelést dolgozunk fel, és fel kell zárkóznunk a gyártáshoz.
Hol van a rendelésem?
- Ha a megrendelésed a megadott feldolgozási időn belül van, és nem kaptál nyomon követési linket, akkor a termék még mindig feldolgozás alatt áll, és éppen előkészítjük a szállításra.
- Ha a megrendelésed a megadott feldolgozási időn kívül van, és nem kaptál nyomon követési linket, kérjük ellenőrizd a megadott e-mail címedet, hátha kapsz frissítéseket csapatunktól. Ha nem talászl semmit, kérjük, azonnal lépj kapcsolatba velünk.
- Ha kaptál nyomon követési linket, és még mindig lennének kérdéseid, kérjük, először keress ránk az e-mail fiókodban, hogy naprakész információkat kapj a csomagodról (könnyen lehet, hogy ezek az email-ek a SPAM mappába kerültek, ott is nézd meg).
- Ha a fentiek közül egyik sem segít, akkor lépj kapcsolatba velünk további útmutatásért, és mi majd segítünk.
Miért nem szállították ki a rendelésemet?
Ha esetleg aggódnál, hogy miért nem szállították még el a megrendelésedet, néhány dolgot megteheszt, hogy kiderítsd az okokat. Kövesd az alábbi tanácsokat:
- Ellenőrizd a szállítási szabályzatot és nézd meg, hogy még mindig az átlagos szállítási időn belül vagy-e.
- Lehet, hogy hibásan adtad meg a címedet. Érdemes ezt kétszer is ellenőrizni, valamint az e-mail címedet is, mivel ezen fogunk keresni, ha problémád akadna.
Miért kaptam értesítést arról, hogy a küldeményemet törölték?
- Ritkán előfordulnak olyan esetek, amikor bizonyos tételek túlkínálatba kerülnek a rendszer hibája miatt. Ha ez előfordul, és kapsz egy törlési értesítést, 48-72 órán belül felvesszük Veled a kapcsolatot ezzel a problémával kapcsolatban.
- Előfordulhat, hogy a raktárnak az eredetileg tervezettől eltérő futárt kellett igénybe vennie. Ez azt eredményezi, hogy a megrendelése "töröltként" jelenik meg, de 72 órán belül kapsz egy e-mailt a frissített nyomon követési linkkel.
Hogyan tudom lemondani a rendelésemet?
- A lemondási kérelmeket a megrendelés teljesítése előtt kell benyújtani a bonyodalmak elkerülése érdekében.
- A szállítás gyorsasága miatt javasoljuk, hogy azonnal lépj kapcsolatba velünk a következő kérések bármelyikével, a lemondás okával együtt
- Ha a megrendelést már elküldtük, a kézbesítéskor visszautasíthatod a megrendelést, és a futár visszaküldi a küldeményt a raktárunkba
- A visszaküldött küldeményeket raktárunk munkatársai dolgozzák fel és vizsgálják meg minőségellenőrzési célokból, ezért kérjük, hogy a megadott kézbesítéstől számított 3 munkanapot hagyj a visszaküldés postázására.
- Kérjük olvass bővebben a visszaküldési és visszatérítési szabályzatunkról a weboldalon.
A rendelésem sérülten érkezett. Mi a teendőm?
- Kérjük szánj időt a visszaküldési és visszatérítési szabályzat elolvasására.
- Mielőtt felveszed a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, kérjük, készíts 4 fényképet a sérült vagy hibás termékről és a csomagolásról.
- Küldj egy emailt nekünk a rendelésszámmal és a "HIBÁS TERMÉK" szóval a tárgyban, hogy villámgyorsan beazonosíthassunk
- Kérjük várj 24 órát az ügyfélszolgálat válaszára.
- A gyorsabb megoldás érdekében további információkat kérhetünk Tőled.
Hogyan kaphatok visszatérítést?
A visszatérítéseket ügyfélszolgálatunknak kell feldolgoznia. Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan adhatok hozzá a rendeléshez kedvezménykódot?
A kasszánál írd be a kódot a promóciós mezőbe, OK-zd le hogy megkapd a kedvezményt.
Felhasználhatom a kedvezménykódot, ha az egyszer már lejárt?
Sajnos ha egy kedvezménykód egyszer már felhasználásra került vagy lejár, nem tudjuk újra aktiválni a számodra.
Használhatom a mini súlyzómat edzéshez?
Nem, a MINI TROPHY csak egy dísztárgy. Kérjük, ne használd másra, mint ami a rendeltetése. (Természetesen emelgetheted, de izmosodni nem fogsz tőle :D)
Hogyan tisztíthatom a MINI TROPHY-t?
- Bár a rúd rozsdamentes acélból, az állvány plexiből, a tárcsák és a leszorítók pedig műgyantából készültek, a legjobb, ha ritkán tisztítod őket, hogy minőségüket a lehető legtovább megőrizzék.
- Tartsd a gyantából készült alkatrészeket a közvetlen napfénytől távol, mivel ez a színek kifakulását okozhatja.
- Ha mindenképp tisztítanád, akkor egyszerűen töröld át egy nedves törlőkendővel a részeit:
- Meleg vízzel nedvesített rongyot használj a rúd tisztára törléshez. Ügyelj arra, hogy utána pedig száraz ronggyal teljesen megszárítsd.
- A tárcsákat és a leszorítókat enyhén megsúrolhatod egy fogkefével és vízzel, ha pedig csak enyhén koszosak, akkor erre is alkalmas a nedves törlőkendő.
- A plexi állványt egy mikroszálas kendővel töröld tisztára.